Tuesday, October 12, 2010

SATURDAY STORY

hari yang cerah..
aku bangon lambat..
coz malam 2 tengok 3 movie skali gus...
6 jam abes mase dpn laptop...
rase penat gile...
mase bangon tido kawan kate mimpi PTPTN dah MASOK...
aku wat dek jew...
firasat dh mengatekan malam jumaat 2 ag dah masok..tapi malas nak ambik port...
jam 12 tgh hari...
wani wat mesyuarat tingkap...
WEH!!! KAK DAYAT ckp duit PTPTN dh MASOK!!!!
fareha berkate, ye ker??
jom kua weh..
boring...

aku terdiam...xtaw nak cakap ape..
nak kua ke?
malasnyer....aku bnyk keje nk wat...nak prepare presentation untuk KENEGARAAN lagi....
hurrmmm.....
tapi mne boley tinggal sowang2...
nanti bosan tahap gaban...
aku pn dok menghadap my compaq cari maklumat untuk akupnyer keje...
hurm...selesai...aku tido jap..
ngat nak nek kereta sewa...skali, penuh daa....
xdapat la...
nk kua terpakse nek bas la...
tapi dh lewat..
nanti xder bas lak..
xper!! mnx CHAK numb phon PAKCIK TEKSI...
heheheh...
horeyy!!!

kami siap2..
kui 6 nak kua...
kami tunggu bas lme gle..
biase kami nek bas COSWAY LINK..
tapi xd lak nmpk..
so, hentam jew la...
nek bas JOHORE pe bende tah...xngat coz xsuke nek bas 2..
geram gile...kecian kat owg yang nak turun bas 2.
budak x turun ag, dh jalan...law jatuh cm  ner kn???
huh!!
skali kami pn kne turun tempat jaoh GILE!!!
jaoh kne jalan bru smpi carefore..
tapi sampi sane dh kui 7 lbh lak..
kne smbahyang dlu..
kat cni masok MAGHRIB cepat...
hihihihi...

pas 2 g bli BLOG...
slurp!! sedapnyer...
ngee~
tunggu SYURA lambat lak..
:) xper...aku jalan2 dlu ngn wani..eya teman syura..
dh sudah, 1 place, watsons!!!
bli pe eh??
hihihi
3 barang jew pown..
tapi nak habis dekat RM70..
OMG..if my parent know, abes la...
tapi i beli keperluan la...barang2 penting 2 dh habis lak...

pencuci muka T3, olay cream with serum, and my shower bodywash..
lagi??
aku der bli pimple cream, ngn lotion jew...huh!!
byak duit ak melayang juz kat wotsons..


pas 2 kami pn jejalan lak kat dlm carefour..
macam2 nmpak ase nakbli..tapi takot duitnyer habis..
tapi gasak gak la...
aku pada awalnyer hanya membeli biskut chipsmore, makan2 sket...and yang penting...my importand thing la...secreto de amor...
=P


dah 2, lapar bangat sih...
nk makan McD nk kua jaoh malas.....
so ambik kesimpula, makan KFC jew la eh???
makan la kami dengan agak kelaparan....
=D

control cun saja... =D


syura menayangkan Tosted twistednyer... =P


eya nak makan pn tension ka??dh abes pn tension...lapar ag eh??? =D




senyum2...nyam..nyam...nyam..




NGAUMM...


(>_~)
lame gle x makan KFC...


gah kenyang sume kami nk g bli beg wani la...dari price RM16+.++ tros jd RM50.20 coz gne bonus link...jimat...tapi b4 2 g bli tudung dlu...eya bli selendang...aku lak bli inner cotten...comey sey...colour hijau and purple..my fabvourite...
tgk time dh lewat...
PAKSON pn dh nk tutup..
so cpt2 kiteowg g carefore balek ble barang2 yang xsempat nk bli tadi...
sampi2 kat sne akak 2 xbagi bawak troli lak..
hihihi...
so...tggl jew troli 2 kat luaq...
aku bli downey colour purple..
hurmm...wanginyer...
=D
lagi??
aku bli bantal sedap kepale baring...
lagi??
aku bli sarung bantal la..
bape banyak habes eh???
urm...RM45???
bayak nyer...
habis lagi duit ak...


nak balek dah...aku pn g la kat dpn..call teksi..tapi xdpt2..pas 2 dah dpt x angkat2 lak...
haishh!!!
cm ner nk balek nie??
xnk la susahkan yusri ag..
tnyr la kat KAMIL..
die kate die ambik kiteowg..
skali kamil datang ngn PAKWE WANI daa...
wani dah la pas gadoh mlm 2..
ak pn xtaw la npe..
pas2 IQBAL nie xtaw la np ssh sgt nk nek klu ktowg balek jew ber 7 dlm kete 2..
still de spacing what???
tp last2 oun drive anta kat TF...

so, selamat la smpi kami...
thanx to Mr Kamil, Mr IQBAl, dan Mr Oun...

sampi jew bilik, ak teros on laptop coz nk siapkan kerja2 kenegaraan ak...
so lastly siap jgk la...
2 pn tepat pada jam 6.00 pagi..
OMG...



to be continue to SUNDAY STORY....


No comments:

Post a Comment