Saturday, October 2, 2010

~::cerita-cerita::~

ape nak wat kalau rase stress???
hurmmm....ak de alkisah pasal 4 org pmpn ni mmg xreti dok diam...malam kalau x tgk movie or lyn fb mcm xsah jew ak tengok...tapi nak wat cm ner kan...2 la care nk ilangkan stress kn??? haha

satu kisah mase kami ade kuiz math..konon tension la xdpt jawab...pe ag..4dara pingitan ni pn g la melepaskan stress nk karok...pe bnd 2 karok??? (heheh) karaoke la...hajatnyer nk kua ptg  nek bus la..n balek nnt konon boley nek teksi la...kite tgk je la video yg kurang jelas nie...

video

dah sudah daripada g karaoke konon nak balek la nie..diowg ni pn g la kat pintu konon nk tunggu TEKSI....tunggu pnyer tunggu...1 teksi pn x mai...siap tnyer ag ngn pakcik yang jage parking 2, 
farehah> pakcik, kat cni cmner nk tunggu teksi eh?
pakcik> kat cni mne de teksi dik..
yuyu> xd ker??? ari2 ade jew...
farehah> saya pernah nmpak de teksi kat cni la pakcik..
pakcik> slalu teksi smpi ptg mmg la ade..mlm dh xd dh..klu nk nek teksi pn kne CALL
farehah> pakcik ade number phon teksi x?
pakcik> xd la...
yuyu n wani> xp la pakcik..thnx...

pergilah mereka pd suatu tempat 2...nak wat ape eh??? cari numb phon taxi la...skali tgk da mcm pelarian daaa,,,,hehh~~


eya pn tnyer la kat kwn die YUSRI...n yg cdey yusri 2 ckp xd number taxi 2...tapi En YUSRI yang baek hati telah menolong kami...siap nk tolong ambik ag..
hehehe~ malu lak ngn YUSRI...banyak yg die dh tolong...

b4 tggu YUSRI 2 sampi...kami pn jalan2 la sekitar square 1 nie....tahape2 jew bdk2 nie lah..
tgk la pe jew yang diowg nie dok buat...
ish..ish..ish...

senget ubi la diowng nie...pe yang di kagumkan sgt tah...
(>_<)

nak jadi model patung tp x cukup ketinggian lak...
hihihi~

muncungnyer nampak sama...
=P


dah penat tunggu kat dalam..kami tunggu kat luaq lak...sbb YUSRI dah call tnyer kat mne..takot lambat kne marah kami pn kua..kua2 jew dr Mall, tp owg yg d nanti 2 xd...urm..kami jdnyer tunggu kat McD laa...huhuhu~ sambil2 kat tepi jalan dan ag kawan2 nie...
(";)






begitu lah akhirnyer cerita d satu kawasan...hehehe...farehah dah tunjuk mean die dh nmpak YUSRI,,,,
hehhh....
terima kasih encik YUSRI....
jasa anda amatlah di kenang..............



No comments:

Post a Comment