Tuesday, July 12, 2011

saya SAYANG kawan2 saya..

hola..haii...
hari ni tetibe asyik teringat kawan2 baik yang sama-sama belajar dengan saya kat joho sana nun...hurmm...kawan-kawan saya ni ade macam-macam perangai..heh~ sy pn kire bnyak perangai jugak...hurm...ape kate kite mulekan dengan kawan baik saya yang paling TUE...hihihi~ ops! kalau diorang bace blog ni habis saya..urmm..istilah paling sesuai ape ea? mungkin paling banyak umor boleh kot... T______T


1. Nor Asyurah binti Ramli
itu lah nama penuhnye...lebih dikenali sebagai Syura or nak manje sket panggil CUYA~ hihihi...kawan saya ni mula-mula jumpe saya rasa cam dia nak wat sume bende jer..tapi sebenarnye takde la sume bende dia nak buat kan...hurmmm...nak cakap pasal perangai die lak, kadang-kadang dia nampak lebih matang...tapi selalu macam kanak-kanak riang..hihihi...kalau takde sifat kanak-kanak tak leh nak enjoy la dalam hidup nie kan..tapi kalau tak matang pulak ketinggalan la jawabnyer... =)     .kalau nak cerita hobi masa lapang dia dengan pantas sy akan cakap ON9 la..huhuhu...kawan saya ni tiap masa dia akan on9..tak kira la pagi ker..malam ker...nak bersiap gi kelas pn dia boleh on9 dulu...syura2~ hihii...takpe la kn..janji sume kerja dia terlaksanan n dia happy suda... oh! lupa pula..syura ni kire merangkap SETIAUSAHA kiteorg..hihii..nak taw sebab pe? huhu...sebab dia la yg tolong kiteorang daftar subjek untuk setiap semester...huhu..bukan kami nak buli..tapi sebab nak sama kelas dia tolong wat kan sekali..almaklumlah..username ngn password kiteowg die yang pegang..


2. Zawani binti Mohd Zahudi
yang ni pula kawan kelas dari zaman diploma dulu sampai la ke zaman degree...tp mase diploma dulu walaupun sekelas, tapi tak rapat macam sekarang..huhuhu...kami panggil dia WANI...yang bagosnyer kawan saya nie..walaupun nampak macam pendiam..tapi pemikiran dia luas..saya kagum ngan cara die berfikir kadang tu..kadang tu jeles pn ade..tapi cemburu bertempat la kn..cemburu untuk menaikan semangat sendiri...supaya saya bley jadi cam dia..bukan maksud sy nk change diri saya jadi cam dia tapi nak nampak lebih matang dalam sesetengah hal terutama berkaitan dengan hati. almaklumlah..emosi saya susah nak kawal..men redah ikut pe yg saya rasa jer...nak dijadikan cerita...kalau de kawan-kawan yang bagi nasihat, walaupun saya terima tapi hati saya selalu bangkang...kalau dengan Wani lak hati saya leh terima cm tu jer..maybe sebab wani ni macam ayah saya kot..die ade ilmu jiwa..ilmu psikologi..huhuhu...cuti semester ni sonok dia dapat jaga anak buah sulung...Alya Darwisha...sedap name tu...hurmmm... setakat ni je la cite tentang wani..kite teruskan pula dengan...

3.Nurul Farehah binti Amat
ni kawan baik dari zaman diploma jugak..farehah ni kire geng saya zaman diploma la...kalau de kene wat kerja kumpulan, farehah termasuk ahli dalam kumpulan saya...masa dapat tawaran degree pun saya cari die dulu...huhuhu...zaman degree plak, dia jadi roomate saya selama 2 semester..hurmmm...farehah ni kire anta kawan saya yang ramai peminat...dia akan sentiasa nampak hot~ tak kira nak gi mane pon..tapi dia tak pasan yang dia nampak hot..huhhuhu...urmmm....farehah atau lebih dikenali sebagai EYA~ agak manje orangnyer...gedik2 tu biasa la kn coz aku pn gedik jugak kadang tu...bukan selalu pun nak gedik...urmmm...dia ni seorang yang penakut...sampaikan kadang-kadang dia wat saya lak yang takot ngn dia coz pegang baju or selimut bantal saya malam-malam...hohoho~ lama-lama dh biasa tak de la takot dah kan..hurmmm....cuti sem ni banyak la dia punyer duit coz dia kerja kat kedai jual laptop...huhuhu...nak PAW dia blanje McD la cm ni kan.. (=   urmm...tetibe takde idea nak tulis pape dah...


kira ketiga2 kawan baik saya kat joho ni sume dh ade anak buah..cuti2 ni best la depe dpt men ngn anak buah...saya? hurmm...ntah bile la kakak saya ni nak kawen...bile la saya dapat anak buah kan...

syura...kalau terbaca blog aku ni jangan mara eh....aku men tulis jer...  hihihi

No comments:

Post a Comment